۱۳۹۶/۶/۲۱ فناوری اطلاعات

کی بازار - مدت زیادی است که از انتشار ویندوز 10 کمپانی مایکروسافت می گذرد اما همچنان این ویندوز پرطرفدار است و توانسته است نظر کاربران را به خودش جلب کند. مایکروسافت در تلاش است تا بتوان علاقه ی شما را به کامپیوترتان زیاد کند و این وابستگی را مثل تلفن های هوشمند حفظ کند. اما با وجود سرقت و حمله های مداوم مجرمان سایبری تمرکز کاربران بیش از قبل به امنیت جلب شده است و این روزها کاربران امنیت در سیستم عامل را اولیت انتخاب های خود قرار می دهند و نمی توانند موضوع به این مهمی را نادیده بگیرند.

مایکروسافت در ویندوز 10 خود ویژگی های امنیتی قرار داده است که توانسته این سیستم عامل را تا حد زیادی از لحاظ امنیتی قوی سازد و اعتماد کاربران را به خود جلب کند.

ویژگی Windows Hello

ویندوز 10

هلو ویندوز به منظور احراز هویت بیومتریک طراحی شده است که با استفاده از چهره ی کاربر، اثر انگشت، عنبیه ی چشم و .. می تواند دستگاه شما را قفل و یا باز کند. توسط این تکنولوژی که در ویندوز 10 قرار داده شده است شما می توانید به امنیتی بیشتر برسید و در نهایت امنیت اطلاعات و داده های خود را حفظ کنید. از مزایای استفاده از این روش این است که شما دیگر نیازی به استفاده از روش های قبل ندارید. استفاده از روش های قدیمی باعث می شد تا شما رمز عبورها را به راحتی فراموش کنید و یا که رمزعبورها به حدی قوی نبودند که بتوانند امنیت شما را به طور کامل حفظ کنند و در برخی موارد امکان فراموشی آن ها وجود داشت. البته در برخی از موارد هم رمزعبور قابل هک بود و مجرمان از این طریق می توانستند به اطلاعات شما دسترسی یابند.خوشبختانه در این روش هیچ یک از این موارد وجود ندارد و شما به راحتی می توانید صفحه ی قفل شده ی خود را در عین حفظ امنیت باز کنید.

ویژگی SmartScreen

ویندوز 10

این ویژگی در ویندوز 10 را اولین خط دفاعی در برابر حملات فیشینگ و وب سایت هایی که هویت و اطلاعات مالی را به سرقت می برند، می دانند. این ویژگی شامل خصوصیتی است که وب سایت و نرم افزارها را به منظور یافتن هرگونه تهدیدی بررسی و آن ها را مسدود می کند.

ویژگی Windows Defender

این ویژگی در ویندوز 10 به منظور محافظت در برابر سیستم عامل قرار داده شده است و با استفاده از یک سرویس ابری، به داده ها از طریق یک میلیارد دستگاه نفوذ می کند تا نرم افزار های مخرب را به سرعت شناسایی و نابود کند.

 

ویژگی Family features

یکی از ویژگی های خوبی که در ویندوز 10 قرار داده شده است ویژگی خانواده آن است که در آن یک حساب اختصاصی برای کودکان اختصاص داده شده است. این حالت وبسایت هایی که مخصوص بزرگسالان است و به کودکان مربوط نمی شود را مسدود می کند و زمان استفاده ی کودکان از سیستم کنترل می کند. این ویژگی همچنین برنامه ها و بازی های نامناسب را مسدود و در این رابطه گزارشی را به والدین می دهد. راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید

راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید امنیت خود را تضمین کند. استفاده از یک نسخه ی امن ویندوز و استفاده از آنتی ویروسی که با ویندوز 10 سازگار باشد همانند آنتی ویروس های کسپرسکی می تواند امنیت شما را دوچندان کند و امکانات دیگری را برای شما فراهم کند.

منبع:کی بازار(فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی (ویندوز اورجینال،آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال،آنتی ویروس کسپرسکی،آنتی ویروس پادویش،آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.