۱۴۰۱/۴/۲۲ فناوری اطلاعات

به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این برنامه ها شامل تمام ویژگی های موجود در فتوشاپ نمی شود. در حالی که ممکن است بتوانید از یکی از این برنامه ها برای دنبال کردن بقیه این آموزش استفاده کنید، مهم است که توجه داشته باشید که بسیاری از ویژگی های پوشش داده شده ممکن است از بین رفته باشند یا به روش دیگری کار کنند.

اگر فقط باید تنظیمات ساده‌ای مانند برش و تغییر اندازه در عکس‌های خود انجام دهید، ممکن است بخواهید از یک ویرایشگر تصویر ساده‌تر استفاده کنید.

Pixlr

Pixlr Editor یک برنامه رایگان است که در مرورگر وب شما اجرا می شود. این شامل بسیاری از ویژگی های پیشرفته است و از بسیاری جهات شبیه فتوشاپ است. برای ویرایش سریع، Pixlr یک نسخه پایه به نام Pixlr X و یک برنامه موبایل برای iOS و Android نیز دارد.

جایگزین فتوشاپ : pixlr

Pixelmator Pro

در حالی که Pixelmator Pro فقط برای مک در دسترس است، Pixelmator Pro شامل بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته موجود در فتوشاپ است و معمولاً کمتر از 50 دلار قیمت دارد.

 

GIMP

GIMPکه به عنوان یک جایگزین منبع باز برای فتوشاپ طراحی شده است، برای استفاده در ویندوز و مک رایگان است. اگرچه این یک برنامه قدرتمند است، اما اگر تا حدودی با سایر نرم افزارهای ویرایش تصویر آشنا نباشید، ممکن است استفاده از رابط کاربری گیج کننده و دشوار باشد.

 

نرم افزار مدیریت عکس

بسیاری از عکاسان حرفه ای ترجیح می دهند از یک برنامه مدیریت عکس مانند Adobe Lightroom، Microsoft Photos یا Apple Photos استفاده کنند. با ابزارهای سازمانی مانند برچسب گذاری و پوشه ها، این برنامه ها مشاهده و مدیریت تعداد زیادی عکس را آسان می کنند. به راحتی، آنها همچنین شامل بسیاری از ابزارهای ویرایش هستند، به این معنی که شما می توانید از یک برنامه واحد برای همه نیازهای ویرایش تصویر خود استفاده کنید.

جایگزین فتوشاپ: Lightroom

برخی از برنامه های اشتراک Adobe Creative Cloud شامل فتوشاپ و لایت روم می شوند.

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.