۱۴۰۱/۱۱/۵ اخبار کی بازار

Nord VPN

NordVPN در پاناما مستقر است، به این معنی که آنها بخشی از هیچ اتحاد نظارتی بین المللی مانند Five Eyes، 1 Nine Eyes یا 14 Eyes نیستند. ما از این بابت احساس خوبی داشتیم زیرا با وجود اینکه آنها حداقل اطلاعات را ثبت می کنند، غیرممکن است که دولت آنها را مجبور کند آنچه را که دارند (حداقل از نظر قانونی) به اشتراک بگذارند.

Nord VPN

رمزگذاری دوگانه
NordVPN از رمزگذاری چند هاپ استفاده می کند، به این معنی که ترافیک وب ما از طریق چندین سرور رمزگذاری شده است. اکثر VPN ها فقط ما را از طریق یک سرور متصل می کنند، بنابراین این بسیار ارزشمند بود، به خصوص برای هر کسی که ممکن است در مشاغل بحث برانگیزتری مانند فعالان یا روزنامه نگاران کار کند.

خط مشی ورود به سیستم NordVPN
گزینه های قیمت گذاری
NordVPN چهار سطح قیمت گذاری را ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، سرویس برای هر گزینه یکسان باقی می ماند. تنها چیزی که تغییر می کند میزان تعهد زمانی است. گزینه بدون رشته و ماه به ماه 11.99 دلار است. با این حال، اگر ما برای دو سال قرارداد امضا کنیم و 95.76 دلار پیش پرداخت کنیم (سپس 99.48 دلار در سال بعد از آن)، این مبلغ تنها به 3.99 دلار در ماه می رسد. همچنین یک گزینه متوسط با 4.99 دلار در ماه برای یک دوره یک ساله (مجموع 59.88 دلار) وجود دارد.


Surfshark VPN
بیش از 60 VPN Android برای این راهنما آزمایش شد، اما هیچ یک از آنها به عملکرد، بصری و کارآمد بودن برنامه Surfshark نزدیک نشدند. اگر می‌خواهید به یک سرور متصل شوید، می‌توانید انتخاب کنید که به سریع‌ترین سرور در دسترس شما، نزدیک‌ترین سرور یا مکان سرور مورد نظر خود متصل شوید. این به شما امکان می‌دهد اتصال VPN خود را برای کارهای خاص، مانند مرور یا پخش جریانی (سریعترین سرور)، ناشناس ماندن بدون تغییر مکان (نزدیک‌ترین) و رفع انسداد محتوا (انتخاب مکان سرور) پیکربندی کنید. با این حال، بهترین چیز در مورد برنامه این است که کار می کند. در طول مدتی که Surfshark را آزمایش کردیم، اصلاً با این برنامه مشکلی نداشتیم.

Surfshark VPN

اتصال دستگاه های نامحدود
در حالی که آزمایش‌های خود را روی تلفن‌های اندرویدی خود متمرکز کردیم، این واقعیت را نیز در نظر گرفتیم که اکثر مردم چندین دستگاه دارند. با Surfshark، این مشکلی نخواهد بود. Surfshark به تعداد نامحدودی از دستگاه های ثبت شده در یک حساب واحد اجازه می دهد تا به طور همزمان متصل شوند.

امنیت دیجیتال کامل
Surfshark به لیست رو به رشد VPN هایی پیوسته است که محافظت دیجیتال را در جنبه های مختلف ارائه می دهند، یعنی محافظت از ویروس، محافظت از سرقت هویت و محافظت از مرور. با توجه به اینکه کاربران اندروید تا چه حد در معرض بدافزار قرار دارند، فکر می کنیم این حرکت خوبی است. با این حال، برای لذت بردن از این محافظت ها، باید Surfshark One را به اشتراک خود اضافه کنید که هزینه آن 1.49 دلار در ماه است. اما با توجه به ارزشی که می تواند به امنیت دیجیتال ما بیافزاید، این قیمت بسیار پایینی است که باید در کتاب ما پرداخت کنیم.