۱۴۰۱/۶/۲۳ فناوری اطلاعات

Google web

مرورگر اینترنت: گوگل کروم

گوگل کروم 2021

جای تعجب نیست که Google Chrome همچنان بهترین انتخاب مرورگر ما است. این فوق العاده سریع است، شامل امکانات کمی مانند جستجوی فوری Google Lens برای یک تصویر است، و دارای کتابخانه وسیعی از برنامه های افزودنی کروم است. همگام سازی بین پلتفرمی را انجام دهید که به شما امکان می دهد برگه های دسکتاپ خود را در تلفن خود باز کنید و بالعکس، و شما یک مرورگر فوق العاده برای همه اهداف دارید.

با این حال، کروم بدون ایراد نیست. بسیاری از مردم می خواهند از ردیابی فراگیر گوگل در کروم اجتناب کنند و رم زیادی را از بین می برد. اما خبر خوب این است که شما تعداد زیادی مرورگر فوق العاده دیگر مانند فایرفاکس و اپرا برای انتخاب دارید.

حتی مایکروسافت اج داخلی مبتنی بر کرومیوم است، بنابراین اگر رویکرد مایکروسافت را به رویکرد گوگل ترجیح می دهید، آن را امتحان کنید.

 Drive storage

2. فضای ذخیره سازی ابری: Google Drive

Google Drive 2021

اگر فقط یک سرویس اپلیکیشن ابری را انتخاب می کنید، گوگل درایو همان سرویسی است که باید به دلیل فضای خالی آن نصب کنید. 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه می‌کند که در حساب Google شما با Google Photos و Gmail نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

Google Drive برای هر پلتفرم اصلی یک برنامه ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید فایل‌های خود را در هر جایی ببرید. برنامه دسکتاپ علاوه بر همگام‌سازی فایل‌هایی که در پوشه اختصاصی Google Drive قرار می‌دهید، پشتیبان‌گیری از پوشه‌ها را در رایانه و دستگاه‌های خارجی نیز آسان می‌کند.

همچنین اشتراک‌گذاری فایل‌ها با دیگران بسیار آسان است، به علاوه این سرویس با مجموعه بهره‌وری Google به خوبی اجرا می‌شود. چه از آن به عنوان بخشی از برنامه پشتیبان خود استفاده کنید، چه به عنوان یک درایو فلش ابری یا برای تنظیم پوشه های مشترک با دیگران، Google Drive یک انتخاب برنامه ضروری برای ویندوز 10 و 11 است.

جفت شدن با OneDrive (که در ویندوز تعبیه شده است) یا یکی دیگر از ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری رایگان، می توانید فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشید و فایل های خود را به طور منطقی با سرویس جدا کنید.

 Spotify app

3. پخش موسیقی: Spotify

سال ها پیش، گوش دادن به موسیقی روی دسکتاپ به معنای وارد کردن و سازماندهی پر زحمت مجموعه ای از MP3 ها بود. دیگر اینطور نیست. خدمات پخش موسیقی نیاز به خرید آلبوم های فردی را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی برطرف می کند.

سرویس‌های پخش موسیقی زیادی در دسترس هستند، اما ما فکر می‌کنیم انتخاب ضروری برای ویندوز 10 یا 11 Spotify است. طرح رایگان آن با پشتیبانی از تبلیغات به شما امکان می‌دهد هر چقدر که دوست دارید به موسیقی گوش دهید، و چندین طرح Spotify Premium وجود دارد که برای شنوندگان مشتاق ارزش آن را دارد. Spotify همچنین میزبان میلیون ها پادکست است که همه چیز را در یک مکان مناسب در دسترس قرار می دهد.

Spotify همچنین برخلاف برخی از رقبای خود یک برنامه اختصاصی ویندوز دارد. اگر قبلاً روی اکوسیستم دیگری سرمایه گذاری کرده اید، Apple Music یا YouTube Music ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد.

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.