۱۴۰۱/۵/۱۲ فناوری اطلاعات

می توانید برای انتخاب ابزار دیگری کلیک کنید. برای مثال، می‌توانید برای انتخاب ابزارهای Shape مختلف، مانند ابزار Ellipse، Line Tool و Custom Shape Tool، روی ابزار Rectangle کلیک کنید و نگه دارید.

 Photoshop tool bar

نمایش و پنهان کردن پنل ها

می‌توانید اطلاعات فایل مورد نظر را از طریق پانل‌های دیگر در فضای کاری مشاهده و اصلاح کنید. به عنوان مثال، می توانید لایه های سند را در پنل لایه ها مشاهده کنید. برای نمایش یا پنهان کردن هر پانل، روی منوی Window کلیک کنید، سپس پانل مورد نظر را انتخاب کنید (پانل‌های قابل مشاهده در حال حاضر با علامت تیک نشان داده می‌شوند). در تصویر زیر، از منوی Window برای روشن کردن پنل History استفاده می کنیم.

Window Tab

می توانید از فلش های دوتایی برای بزرگ کردن یا جمع کردن پانل ها استفاده کنید. اگر می خواهید پانل را به طور موقت بدون حذف آن از فضای کاری پنهان کنید، می تواند مفید باشد.

Expand Panels

همچنین می توانید کلید Tab را روی صفحه کلید خود فشار دهید تا همه پانل های فعال نمایش داده یا پنهان شوند.

 

پانل های متحرک

اگر می‌خواهید مکان پانل را تغییر دهید، می‌توانید آن را با کلیک کردن و کشیدن پانل به قسمت جدیدی از فضای کاری منتقل کنید.

Panel Mobility

با این حال، اگر قصد دارید آموزش ما را دنبال کنید، توصیه می‌کنیم فعلاً اکثر پانل‌ها را در مکان پیش‌فرض نگه دارید. برای بازنشانی پانل ها به موقعیت های پیش فرض خود، Window > Workspace > Reset Essentials را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است بسته به نسخه ای از فتوشاپ که استفاده می کنید متفاوت باشد. به عنوان مثال، در Photoshop Elements، Window > Reset Panels را انتخاب کنید.

Work Space Tab

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.