۱۴۰۱/۵/۲۹ فناوری اطلاعات

محافظت در برابر ویروس ها و انتقال آنها

یک نرم افزار آنتی ویروس عمدتاً یک عملکرد پیشگیرانه را انجام می دهد. هر ویروس احتمالی را شناسایی می کند و سپس برای حذف آن کار می کند. به خاطر داشته باشید که همه این کارها بیشتر قبل از اینکه ویروس به سیستم آسیب برساند انجام می شود. بنابراین، این بدان معناست که بیشتر ویروس‌ها قبل از اینکه به سیستم شما آسیبی وارد کنند، با آن مقابله می‌شوند.

یک آنتی ویروس ممکن است بدون اطلاع شما در یک روز با بسیاری از ویروس ها مبارزه کند. Avast و Norton از محبوب ترین نرم افزارهای آنتی ویروس هستند که این روزها در بازار موجود است.

Antivirus and Protection

اگر ویروسی به سیستم شما حمله کرده باشد، می توانید آن را به دوستان، خانواده و شبکه های خود منتقل کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید از سیستم رایانه‌تان و همچنین رایانه‌های آشنایانتان محافظت کنید، به خرید یک آنتی ویروس فکر کنید.

 Virus and Threats

هرزنامه و تبلیغات را مسدود کنید

اگر یک بررسی سریع در مورد نحوه ورود ویروس ها به سیستم های رایانه ای قربانیان خود انجام دهید، از نسبت ویروس هایی که از تبلیغات پاپ آپ و وب سایت ها برای ورود به رایانه های شما استفاده می کنند شگفت زده خواهید شد. تبلیغات پاپ‌آپ و وب‌سایت‌های هرزنامه یکی از پرمصرف‌ترین دروازه‌هایی هستند که ویروس‌ها برای آلوده کردن رایانه شما و سپس آسیب رساندن به فایل‌های شما استفاده می‌کنند.

نرم افزارهایی مانند Bullguard Internet Security با مسدود کردن دسترسی مستقیم آنها به شبکه کامپیوتری شما، علیه این تبلیغات و وب سایت های حاوی ویروس مخرب کار می کند.

Internet Security

دفاع در برابر هکرها و سارقان اطلاعات

هکرها معمولاً از یک بدافزار یا برنامه ویروس برای دسترسی به رایانه قربانی خود استفاده می کنند. آنها بدافزار را بدون اطلاع قربانی در رایانه نصب می کنند. هکرها این کار را با ارسال ایمیل های مخرب به قربانیان انجام می دهند. سپس هکر می تواند به راحتی فایل ها و برنامه های مورد نظر خود را هک کند.

پس از آن، آنها می توانند طبق میل خود از داده های قربانی استفاده کنند. آنها می توانند آن را حذف کنند یا به آن آسیب برسانند و بعداً برای باج گیری آن را بدزدند. نرم افزارهای ضد بدافزار مانند Malwarebytes یا یک قفل ضد هک قرار می دهند یا به طور منظم اسکن می کنند تا وجود هر گونه هکر یا برنامه های مبتنی بر هک را در شبکه کامپیوتری تشخیص دهند. بنابراین، نرم افزار آنتی ویروس محافظت کامل در برابر هکرها را فراهم می کند.

System Protection

محافظت در برابر دستگاه های قابل جابجایی را تضمین می کند

ممکن است پس از اتصال USB یکی از دوستانتان از کند شدن سرعت رایانه یا خرابی رایانه رنج برده باشید. تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق افتاد؟ این به این دلیل است که USB یا دستگاه قابل جابجایی به عنوان یک دستگاه انتقال ویروس عمل می کرد. بنابراین، آیا باید استفاده از دستگاه های قابل جابجایی را متوقف کنید زیرا هرگز نمی دانید کدام USB ممکن است حاوی ویروس باشد؟

نه! فقط یک نرم افزار آنتی ویروس بگیرید که تمام دستگاه های قابل جابجایی را برای هر گونه ویروس بالقوه اسکن می کند تا مطمئن شود که هیچ ویروسی منتقل نشده است.

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.