۱۳۹۶/۸/۱۳ فناوری اطلاعات

کی بازار-در مطلب قبل به برخی از بهبودها و ویژگی های جدید در آپدیت جدید پاییزی ویندوز 10 اشاره نمودیم. در مطلب حاضر به توضیح بقیه موارد این نسخه از آپدیت ویندوز 10 می‌پردازیم:

6. آمادگی برای مقابله با باج افزارها با پوشه ی کنترل شده

ویندوز 10 با تمرکزی عمیق، برای حفاظت از کاربران در برابر بزرگترین تهدیدات ایجاد شده است. متاسفانه سال 2017 به یکی از سال های پر از حملات متعدد باج افزارها تبدیل شده است. دسترسی به پوشه ی کنترل شده می تواند حملات مخرب باج افزارها را بر روی کامیپوتر شما محدود نماید. این ویژگی مانع تغییر فایل های شما توسط برنامه های مخرب و تهدیدات می شود. هربار که برنامه های مشکوک تلاش کنند فایل های شما را تغییر دهند، فورا توسط محافظت قوی مسدود و به شما هشدار داده می شود. این ویژگی به تنهایی آپگرید جدید نسخه ی مایکروسافت را ارزشمند می سازد.

 ویندوز 10

7. دریافت ایموجی ها در ویندوز 10

ایموجیها شکلک های جالبی هستند که با وجود کاربردی بودن آن ها اما ویندوز 10 تا به حال از آن ها استفاده نکرده است. با استفاده از کلید ویندوز+ . شما میتوانید از ایموجی ها استفاده نمایید. همچنین قادر خواهید بود دسته های مختلفی از ایموجی ها را جستجو و برای کاربردهای مختلف خود بکار برید. ویندوز 10 در حال حاضر از استاندارد ایموجی 5.0 پشتیبانی می‌کند.

 ویندوز 10

8. ابزار نوشتن فوق العاده قوی در ویندوز 10 1709

اگر دستگاهی که از آن استفاده می کنید از ورودی Pen پشتیبانی می کند، می توانید از آن بیش از قبل استفاده کنید و لذت ببرید. به عوان مثال در حال حاضر می توانید از قلم خود برای حرکت در مایکروسافت اج استفاده کنید. شما می توانید یک خط دور تصاویر منتخب خود انتخاب کنید تا کورتانا اطلاعات مربوط به مورد انتخاب شده را ارائه دهد. در حال حاضر این ویژگی برای سورفیس Pro 4 و بعد از آن قابل استفاده است. نوشتن با این قلم بسیار راحتتر و خوش خط تر از دست خط معمولی خواهد بود.

  ویندوز 10

9. پین کردن وب سایت های مورد علاقه در منوی استارت یا نوار وظیفه

این ویژگی به منظور پین کردن وب سایت هایی است که هر کاربر می تواند آن ها را در دسترسی آسان برای خود قرار دهد. این مورد دقیقا همان چیزی است که در مرورگر اج کار میکند. شما می توانید وب سایت مورد علاقهی خود را انتخاب، بر روی More Actions menu کلیک و سپس وب سایت محبوب خود را بر روی نوار وظیفه یا منوی استارت پین کنید. هنگامی که شما شورتکات را باز میکنید، یک سایت در تب جدید در اج باز می شود. امیدواریم که بتوانید میانبرهای جدید را در آپدیت جدید باز و از کاربردهای آن ها بهره مند شوید.

 ویندوز 10

10. ماشین حساب می تواند واحد های ارزی را نیز محاسبه کند

این ویژگی برای افرادی که مدام در حال محاسبهی ارزهاهستند می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. محاسبهی روزانهی دلار و دیگر ارزهای رایج تنها به اقتصاددان ها محدود نمی شود و افراد زیادی مدام در حال محاسبه ی آن ها هستند. برای استفاده از این ویژگی به the Hamburger menu وارد شوید و سپس Currency را انتخاب و مقدار مورد نظر خود را وارد و کسور خود را انتخاب نمایید. ماشین حساب به طور خودکار نرخ را تغییر می دهد و شما می توانید آن را به صورت دستی به روز کنید.

 ویندوز 10

 منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.