۱۳۹۷/۲/۱۸ امنیت اطلاعات

کی بازار-اگر که از کاربران مایکروسافت اوت لوک باشید و از این نرم افزار برای تبادل اطلاعات، ارسال متون و غیره در محل کار خود استفاده می کنید پس بی شک با مزاحمت نوتیفیکیشن های اوت لوک مواجه شده اید. هشدارهای این نرم افزار به طور پیش فرض فعال هستند و مدام بر روی صفحه ی دسکتاپ به صورت پاپ آپ و به صورت با صدا ظاهر می شوند. اما روشن بودن این ویژگی ها به معنی تحمل کردن مزاحمت آن ها نیست و ما قصد داریم تا در این مقاله به شما نحوه ی غیر فعال کردن آن ها را آموزش دهیم.

برای شروع بر روی File کلیک کرده و Options را بزنید.

 

 

 

بر روی Advanced کلیک کنید.

 

 

در زیر Reminders، تیک دو گزینه را بزنید تا هم یادآوری ها و هم صدای آن ها غیرفعال شوند.

 

 

اما در صورتی که بخواهید صدای هشدارها را سفارشی کنید کافی است که بر روی browse کلیک کنید و یک فایل صوتی دیگر رابه جای پیش فرض .wav انتخاب کنید.

 

 

منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.