۱۳۹۷/۳/۲۳ فناوری اطلاعات

کی بازار-شاید تا به حال خیلی متوجه کیفیت پایین صوت کامپیوتر خود نشده اید، ما در این مقاله قصد داریم شما را با تنظیماتی که به بهبود صوت کامپیوترتان کمک می کند آشنا سازیم.

با انجام این کار شما می توانید تغییراتی همانند تغییر افکت های صوتی، غیرفعال کردن افزایش صوتی، تغییر صوت های برنامه ها و غیره را انجام دهید. همه چیز به آنچه که شما در ویندوز نیاز دارید و از آن ها استفاده می کنید وابسته است.

چگونه افکت های صوتی را در ویندوز 10 تغییر بدهیم؟

برای انجام این کار دکمه های Win + I را فشار دهید و سپس به Personalization، Themes و  Sounds بروید. برای دسترسی سریع تر بر روی آیکون در سمت راست کلیک کنید و Sounds را انتخاب کنید. در زیر  Sound Scheme بر روی منوی کشویی کلیک کنید و بین دو گزینه ی Windows Default یا No Sounds یکی را انتخاب کنید. اگر قصد دارید تا صدای مورد نظر را بشنوید بر روی دکمه ی Test کلیک کنید.

 

 

چگونه ارتقاء های صوتی را در ویندوز 10 غیر فعال کنیم؟

درست مثل مورد قبل بر روی آیکون بلندگو در گوشه ی سمت راست، راست کلیک کنید. ابتدا بر روی Sounds و سپس Playback و بر روی Speakers راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید.

 

 

هنگامی که شما در تنظیمات صوت ها هستید بر روی تب Enhancements کلیک کنید و تیک مربوط به Disable all enhancements را بزنید.

اگر دستگاه خود را متصل کرده اید و صوت ها کار نمی کنند بر روی Cancel کلیک کنید و به Sound Properties بازگردید. بر روی تب Playback کلیک کنید و دستگاه پیش فرض دیگری را انتخاب کنید و در نهایت فراموش نکنید که Disable all enhancements را انتخاب کنید.

 

 

نحوه ی فعال کردن Windows Sonic

قبل از شروع به استفاده از Windows Sonic بایستی هر افکت صوتی که فعال کرده اید را غیر فعال کنید. هنگامی که آن ها را خاموش کردید مجدد بر روی آیکون بلندگو در سمت راست، راست کلیک کرده و گزینه ی Open Volume Mixer را بزنید.

 

 

روی بلندگوها کلیک کنید تا کادرهای Speaker Properties نمایان شوند. تب Spatial sound را انتخاب و سپس روی منوی کشویی کلیک کنید. در منوی ظاهر شده گزینه ی Windows Sonic for Headphones را انتخاب نمایید و مطمئن شوید که گزینه ی 7.1 را انتخاب کرده اید و در آخر بر روی OK کلیک کنید.

     منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.