۱۳۹۷/۳/۲۸ فناوری اطلاعات

کی بازار-گاهی اوقات پیش می آید که آنتی ویروس برای سیستم شما غیر فعال می شود و نیاز است که شکه ما آن را حذف و مجدد آن را نصب کنید. به هیچ عنوان توصیه نمی شود که شما بیش از یک آنتی ویروس را به صورت نصب شده بر روی سیستم خود داشته باشید.از همین رو توصیه می شود که  توصیه می شود که آنتی ویروس های خود را حذف کنید.

گاهی اوقات هم حذف کردن یک برنامه ربای شما ساده تر است و ترجیح می دهید که برنامه ها را حذف و مجدد آن را راه اندازی کنید. اما حذف تمامی این برنامه ها مثل یکدیگر نیستند و کمی باهم تفاوت دارند. در این مقاله شما را با نحوه ی حذف تمامی نرم افزارهای آنتی ویروس آشنا خواهیم کرد.

چرا حذف آنتی ویروس ها پیچیده است؟

 طبیعتا اگر حذف این برنامه ها آسان و کاری عمومی بود احتمال ورود نرم افزارهای مخرب و ویروس ها به سیستم شما نیز بیشتر بود زیرا ممکن بود شما به هر دلیلی هر آن، آن ها را بدون دانستن آگاهی حذف کنید. از همین رو تمامی نرم افزارهای آنتی ویروس ابزاری را برای پاک کردن برنامه های خود در اختیار کاربران قرار می دهند که کاربران می توانند توسط آن ابزارها برنامه های خود را حذف و مجدد نصب کنند.

چگونه می توان برنامه های آنتی ویروس را حذف کرد؟

1. آنتی ویروس Avast

1. به وب سایت Avast مراجعه  کنید و به بخش Uninstall Utility هدایت خواهید شد.

2. ویندوز را در حالت امن اجرا کنید.

3. در نهایت ابزار حذف را اجرا کنید.

2. BitDefender

1. از صفحه ی BitDefender Uninstall بازدید کنید و نسخه ی آنتی ویروس  BitDefender  را که قبلا نصب کرده بودید (چه نسخه ی آزمایشی یه نسخه ی پرداختی) را انتخاب کنید.

2. در صفحه ی جدید هر نرم افزاری را که می خواهید حذف کنید را انتخاب نمایید.

3. بر روی لینک uninstaller کلیک کنید.

4. سپس ابزار حذف کننده را اجرا کنید.

3. آنتی ویروس Norton Antivirus

1. ابزار حذف نرم افزار را دانلود کنید.  همانطور که می دانید این نرم افزار پس از حذف مجدد تلاش می کند تا شما را برای نصب مجدد نرم افزار ترغیب کند. اگر که نمی خواهید این نرم افزار را نصب کنید به اخطارهایی که به شما می دهد توجه لازم را داشته باشید.

2. ابزار را اجرا کنید. برای تکمیل این فرآیند بایستی سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید. در بسیاری از مواقع هم چندین مرتبه!

4. آنتی بدافزار Malwarebytes

1. ابزار حدف کننده را دانلود و سپس آن را اجرا کنید.

2. پس از اتمام مراحل بالا کامپیوتر خود را مجدد راه اندازی کنید.

5. آنتی ویروس کسپرسکی

 

1. ابزار حذف نرم افزار را برای محصولات لابراتوار کسپرسکی دانلود و سپس اجرا کنید.

2. کدی که کسپرسکی به شما برای حذف برنامه می دهد را وارد کنید.

3. محصولاتی که قصد حذف آن ها را دارید را پاک کنید.

6. آنتی ویروس Avira

 

 1. آنتی ویروس Avira  به صورت معمولی نیز قابل حذف است. با این حال اگر برای شما کار نمی کند می توانید از ابزار مخصوص Avira  برای حذف نرم افزار خود استفاده کنید.

7. آنتی ویروس McAfee

 

 

McAfee می تواند از راه نرمال حذف شود اما اگر برای شما به درستی کار نکرد از ابزار مخصوص آن استفاده کنید.

      منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.