۱۳۹۷/۹/۲۴ فناوری اطلاعات

کی بازار- وقتی تب جدیدی را در کروم باز می‌کنید، راه‌های مختلفی برای تنظیمات در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید آن راطوری تنظیم کنید تا سایت‌های بیشتر بازدیدشده را برایتان نمایش دهد و شاید ترجیح دهید فضا را شلوغ نکرده و همه‌چیز را ساده نگه‌ دارید. اما چنانچه از تصاویر لذت می‌برید، کروم به شما این اجازه را می‌دهد تا برای تصویر پشت‌زمینه‌ی تب جدید خود در این مرورگر، از گوگل و یا به سلیقه‌ی خودتان عکس انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا روش سفارشی‌سازی تب جدید در مرورگر کروم را به شما آموزش دهیم.

چگونه بک‌گراند تب جدید را در کروم تغییر دهیم؟

برای شروع، کروم را اجرا و سپس تب جدیدی در آن باز کنید. بعد روی تنظیمات (آیکون چرخ‌دنده) -که در  گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد- کلیک کنید. منویی خواهد آمد که در خود چند گزینه برای سفارشی‌سازی صفحه دارد. شما می‌توانید یا از بک‌گراندهای کروم ارائه‌شده نموده و یا بک‌گراندهای خود را آپلود کنید.

 

  

روی گزینه‌ی Chrome backgrounds کلیک کنید تا مجموعه تصاویر گوگل -شامل صدها منظره‌ی گوناگون، تصاویر ناسا از فضا و دیگر تم‌ها- را مشاهده نمایید. همچنین این گزینه (اگر تمایل داشته باشید) به شما رنگ‌های ساده و یک‌دست نیز ارائه می‌دهد.

 

 

 

همچنین می‌توانید از مجموعه تصاویری که در کامپیوتر دارید به عنوان بک‌گراند مورد علاقه‌ِ خود روی تب جدید کروم استفاده نمایید. برای انجام این کار، از منو گزینه‌ی Upload an image را انتخاب نموده و محل تصویری که می‌خواهید استفاده کنید را جست‌وجو نمایید. به محض اینکه تصویر را پیدا کردید، بلافاصله به بک‌گراند تب جدید کروم تبدیل خواهد شد.

  

 

البته راه‌های دیگری نیز برای سفارشی‌سازی صفحه جدید تب وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید به وبسایت‌های مکرراً بازدید‌شده‌ و یا سایت‌های مورد علاقه‌تان میانبر اضافه نمایید. و چنانچه بینگ مایکروسافت را به عنوان مرورگر پیش‌فرض خود انتخاب نموده‌اید آنوقت دیگر کلی آپشن‌های سفارشی‌سازی جدید نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین افزونه‌های متعددی نیز وجود دارند که می‌توانید جهت سفارشی‌سازی تب جدید اضافه‌شان کنید.

 

 منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی (ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.