۱۳۹۷/۱۱/۲۹ فناوری اطلاعات

کی بازار- خیلی راحت می‌توان قابلیت Save Search در توییتر را نادیده گرفت اما این ویژگی بسیار کاربردی است. در واقع به شما اجازه می‌دهد تا تمام چیزهایی را که در توییتر جست‌و جو کرده‌اید ذخیره سازید تا هر بار که روی نوار جست‌وجو (در گوشه) کلیک می‌کنید فهرستی از موضوعات موردعلاقه‌ی توییتریِ خود را ببینید (می‌توانید براحتی روی آن‌ها کلیک کنید). شما می‌توانید جست‌وجوی توییتری را با وارد کردن نام و سپس کلیک کردن روی آیکون منو (سه نقطه) در گوشه سمت راست بالای توییتر که در ادامه گزینه‌ی Save this search وجود دارد ذخیره کنید. به همین سادگی.

 

  

اما اگر خواسته باشید جست‌وجوهای توییتری ذخیره‌شده را پاک کنید چه؟ سلایق، همیشه دستخوش تغییرات می‌شوند و شاید شما هم بخواهید بعد از کلی جست‌وجو در مورد مطلبی، به هر دلیلی تاریخچه‌ی آن را پاک کنید. خوشبختانه این کار بسیار راحت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اکانت توییتر خود لاگین کرده و روی نوار جست‌‌وجو در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید.

 

 

در ادامه با ما همراه شوید تا فهرستی از آخرین جست‌وجوها و همچنین جست‌وجوهای ذخیره‌شده‌تان ببینید. شما می‌توانید با استفاده از آیکون کوچک x در سمت راست هر جست‌وجو به طور جداگانه، آن‌ها را پاک کنید.

 

 

همچین قادر خواهید بود با کلیک بر روی گزینه‌ی Clear، همه‌ی جست‌وجوهای اخیر خود را پاک نمایید؛ اما می‌بایست برای خلاص شدن از شر جست‌وجوهای ذخیره‌شده‌تان از آیکون‌های x استفاده کنید. 

همچنین می‌توانید روی ورودی جست‌وجوی ذخیره‌شده کلیک کرده و سپس روی آیکون سه‌نقطه‌ی منو در گوشه سمت راست بالا کلیک نمایید. به منظور پاک کردن قوانین جست‌وجوهای ذخیره‌شده‌تان روی گزینه‌ی Remove this saved search بزنید. همه‌اش همین بود. تاریخ جست‌وجوی توییتر شما دیگر هیچ جایی یافت نخواهد شد.

 

 

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.