کی بازار- مایکروسافت چند روز  گذشته هفتمین بروزرسانی ویندوز 10 خود را به نام آپدیت می 2019 یا همان نسخه 1903 رونمایی کرد. این آپدیت اکنون برای همگان قابل دریافت می‌باشد. نسخه 1903 علاوه بر ارتقا در بخش عملکرد و امنیت، شامل ویژگی‌های دیگری همچون تم جدید نور، سندباکس ویندوز برای تست اپ و توانایی در مکث بروزرسانی‌ها (شامل نسخه‌های خانگی) نیز می‌شود. مایکروسافت درست مانند سایر آپدیت‌های جدید خود این نسخه را نیز به طور تدریجی از طریق Windows Update ویندوز عرضه خواهد کرد. ابتدا با دستگاه‌های جدیدتر خود را نمایش خواهد و بعد در هفته‌ها و ماه‌های آتی برای تمامی دستگاه‌ها به طور گسترده قابل دریافت خواهد بود. در ادامه با ما همراه شوید تا نحوه‌ی نصب این آپدیت به صورت دستی را خدمتتان معرفی کنیم.

توجه: پیش از آپگرید کردن نسخه‌ی ویندوز 10 خود، مطمئن شوید ابتدا از تمام اطلاعات مهم خود بک‌آپ گرفته‌اید. همچنین از کل سیستم خود نیز بک‌آپ بگیرد. بدین‌ترتیب سیستم‌تان می‌تواند حتی در بدترین شرایط نیز ریستور و ریکاور شود.

نحوه‌ی نصب آپدیت می 2019 ویندوز 10 به صورت دستی

به منظور آپگرید نسخه‌ی فعلی ویندوز 10 خود به آپدیت می 2019 به صفحه دانلود ویندوز 10 بروید؛ سپس روی دکمه Update now کلیک کرده و ابزار Update Assistant را دانلود نمایید.

 

 

 

Update Assistant را اجرا نموده و بعد خواهید دید که این ابزار، پی‌سی شما را برای سنجش سازگاری خواهد سنجید- سی‌پی‌یو، رم، فضای دیسک و غیره.

 

 

 

اگر همه‌چیز درست پیش رفت، پروسه نا آخرین مرحله کار خود را پیش خواهد برد. تنها کافیست دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. در حقیقت می‌توانید این ابزار را نادیده گرفته و آنقدر به کارتان ادامه دهید تا نهایتاً برای تکمیل آپدیت نیاز باشد دستگاه خود را ریبوت کنید. یا (در صورتی که نظرتان تغییر کرد) گزینه‌ای در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید این آپگرید را کنسل و آن را به زمانی دیگر موکول کنید. توجه داشته باشید که آپگرید با این ابزار کمکی موجب حفظ شدن تمام فایل‌ها، اپ‌ها و تنظیمات‌تان خواهد شد.

 

 

 

اگر کاربر باتجربه‌ای هستید همچنین می‌توانید Media Creation Tool را از همان صفحه دانلود دانلود نمایید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا کل تصویر ایزو ویندوز 10 1903 را دانلود کرده و برای داشتن یک نصب تمیز و درست، روی درایو یو‌اس‌بی یا دی‌وی‌دی یک مدیایِ نصب فیزیکی بسازید. همچنین می‌توانید برای نصب 1903 روی ماشین مجازی، از تصویر ایزو استفاده کنید.

 

 

 

به تعویق انداختن آپدیت می 2019 ویندوز 10

این آپدیت هنوز برای کاربران معمولی، ویژگی‌های ثابتی تعبیه نکرده است برای همین توصیه می‌شود فعلاً دست نگه دارید زیرا ممکن است بسته به نوع سیستم‌تان با مشکلاتی در پروسه‌ی آپگرید مواجه شوید. آپدیت اکتبر ویندوز 10 رسوایی بزرگی بود که این شرکت اکنون سعی داشته گاف‌های قبلی‌اش در ارائه‌ی آپدیت را جبران کند. حال این نسخه‌ی جدید قرار است کارایی به مراتب بهتری داشته باشد. بنابراین، پیشنهاد ما به شما این است که صبر کنید مایکروسافت این آپدیت را در Windows Update برای عرضه بگذارد.

 

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی (ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.