۱۳۹۸/۵/۲۷ فناوری اطلاعات

کی بازار- حتی اگر کاربر آیفون هم نباشید شاید دلتان بخواهد اموجی‌های زیبایش را داشته باشید؛ می‌دانید که اگر آن‌ها را در پیام‌هایتان به دوستان بگذارید چقدر خوشحالشان می‌کنید؟ این اموجی‌ها رنگ‌هایی با نشاط و سرزنده دارند و آنقدر ظریفانه طراحی شدند که حتی انتزاعی‌ترین مفاهیم هم براحتی به گیرنده پیام منتقل می‌کنند.

در گذشته، کاربران اندرویدی خیلی سختشان بود بتوانند اموجی‌های آیفون را روی گوشی‌های خود ببینند. در واقع باید گوشی‌هایشان را روت و برای وارد کردن اموجی‌های اپل از ابزاری مانند Magisk استفاده می‌کردند. دلیلش هم این است که بسیاری از اپ‌های اندرویدی از طرح‌های فونتی و رنگیِ آیفون‌ها پشتیبانی نمی‌کردند. یک‌جورهایی کیبورد بسیار شلخته به نظر می‌آمد و همین باعث می‌شد گیرنده‌ها به جای ذوق کردن تازه ذوقشان هم کور شود.

با این حال، آن دوران دیگر به سر رسید و اموجی‌های آیفون اکنون روی گوشی‌های اندرویدی نیز قابل مشاهده‌اند. در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین روش‌‌ها برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم:

استفاده از کیبورد iPhone 8 Emoji

کیبورد iPhone 8 Emoji نزدیک‌ترین نمایشگر به کیبورد آیفون است. بسته به نوع گوشی، ممکن است هنوز بخواهید چند اپ کیبورد دیگر هم دانلود کنید. با این حال، اگر این کیبورد درست همانیست که همیشه می‌خواستید پس باید بگوییم بهترین شبیه‌ساز فضای کیبورد آیفون است.

طراحیِ تم پیش‌فرض آن چشم را می‌نوازد.

 

 

دانلودش تنها 3.6 مگابایت بوده و نصب آن نیز زمان خاصی از شما نخواهد گرفت.

 

 

بسته به هندست شما، شاید بخواهید اپ فرعی نیز دانلود کنید. بسیاری از کاربران به شرکت سازنده‌ی این اپ امتیازات منفی دادند (به خاطر همین دردسرِ نصب اپ فرعی) اما در کل اپی بی‌ضرر است که تنها هدفش پشتیبانی از تعدادی ویژگی‌های کلیدیِ اموجی است.

 

 

کیبورد پیش‌فرض خود را به تنظیمات جدید تغییر دهید.

 

 

سپس، می‌بایست سبک اموجی دلخواه خود را برای استفاده بعنوان طرح کیبورد انتخاب کنید.

 

 

همچنین می‌توانید از کشوی اصلی اپ نیز طرح اموجی  iPhone X را نیز انتخاب کنید. کمی شبیه به  Holy Grail نیست؟ شاید تنها اپی در پلی‌استور باشد که شما در آن می‌توانید شبیه‌سازی تم‌های اموجی  iPhone X را پیدا کنید.

 

 

وقتی نصب جدیدتان تمام شد می‌توانید به همراه اپ‌های پیام‌رسان خود از کیبورد ایموجی طرح آیفون استفاده نمایید.

 

 

2. Facemoji

Facemoji یک شرکت ژاپنی سازنده‌ی اپ است که شاید بتوان آن را بزرگ‌ترین مجموعه‌دار اموجی‌های بی‌نظیر برای هر مناسبتی دانست. بعلاوه این اپ به شما کمک می‌کند تا طرح‌های اموجی مرتبط با آیفون را نیز پیدا کنید.

با بیش از 3600 اموجی همیشه چیزی برای موقعیت خاص خود در آن پیدا خواهید کرد. این اپ براحتی با کیبورد فعلی‌تان همگام‌سازی می‌شود (بسته به مودتان می‌تواند انواع مختلفی از اموجی‌ها را تولید کند) و چندین اموجی طرح آیفون دارد.

 

 

شما می‌توانید با فشار دادن یک دکمه (برای چند لحظه) به سرعت دسته‌ای اموجی کنار هم را انتخاب کنید (به جای اینکه آن‌ها را یک به یک انتخاب کنید). این قطعاً گزینه‌ای مهیج برای افرادی است که عادت دارند زیاد تکست دهند.

 

 

با این حال یادتان نرود که همه‌ی اموجی‌های داخل فضای تکست توسط گرافیک‌های هندست شما ارائه شده است و شاید روی مدل‌های قدیمی‌تر ظاهر دیگری داشته باشد.

 

 منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.