۱۳۹۸/۷/۲۰ فناوری اطلاعات

کی بازار- تواناییِ افزودن تصاویر از گوگل فوتوز به سایر اپ‌ها کار سختی است. از جولای 2019، گوگل فوتوز و گوگل‌ درایو از هم جدا شدند و این یعنی دیگر به طور خودکار با یکدیگر همگام‌سازی نخواهند شد. با این حال، روش‌های دیگری هم برای انتقال فایل‌های عکس خود از گوگل‌فوتوز وجود دارد. یکی از بهترین مقصدها، اپ Photos است که با وان‌درایو نیز همگام‌سازی می‌شود (دست کم یک ترابایت فضا در اختیار شما قرار می‌دهد). در ادامه با ما همراه شوید تا توضیح چطور می‌شود گوگل‌فوتوز را به اپ Photos در ویندوز 10 اضافه کنید.

روشی هست که با آن بشود به طور اتوماتیک گوگل‌فوتوز را با دسکتاپ همگام‌سازی کرد؟

در حال حاضر، امکانش نیست که فایل‌های گوگل‌فوتوز را به گوگل‌درایو یا هر اپ دسکتاپی دیگری انتقال داد. علاوه بر این، همانطور که خیلی از مخاطبین‌مان این مسئله را مطرح کردند، دیگر نمی‌توان حتی از قابلیت Backup and Sync نیز استفاده کرد.

 

 

برای تأیید این تغییر، اگر به بخش Preferences بروید می‌بینید که می‌شود عکس‌ها را از فولدر دسکتاپ خود در گوگل‌فوتوز آپلود کنید. اما این گزینه برعکسش وجود ندارد و این بدان معناست که نمی‌توانید هیچ دانلود اتوماتیکی را فعالسازی کنید. با این حال احتمال دارد گوگل‌فوتوز بتواند چنین قابلیتی را در آینده ایجاد کند.

دانلود عکس از گوگل‌فوتوز

در نبودِ همگام‌سازی خودکار، تنها گزینه‌ی موجود برای وارد کردن فایل عکس‌ها از گوگل‌فوتوز دالود کردنشان به طور دستی است. آنطور که به نظر می‌رسد سخت نیست/ به آیکون سه نقطه در بالا رفته و روی گزینه‌ی Download کلیک کنید.

برای صزفه‌جویی در زمان، می‌توانید تاریخ مشخصی را تعیین کنید تا همه‌ی عکس‌هایی که در آن تاریخ بخصوص (یا طیف زمانی) گرفته شدند به سرعت در قالب فایل زیپ دانلود شوند.

 

 

در پی‌سی خود فولدری بسازید تا فایل زیپ را ذخیره کنید و عکس‌ها را با استفاده از 7 Zip، WinRAR یا سایر ابزارها استخراج نمایید.

 

 

افزودن عکس‌های دانلود شده به اپ Photos ویندوز 10

اپ Photos را از منوی استارت باز کنید و از هوم‌اسکرین به Folders بروید. آنجا باید روی Add a folder/include more folders in your collection بزنید.

 

 

اینجا می‌توانید فولدرهای عکس فعلی خود را ببینید که با اپ Photos همگام‌سازی شده بودند. برای وارد کردن عکس‌های دانلودشده روی گزینه‌ی add a new folder بزنید تا منظم و مرتب نمایش داده شوند.

 

 

به محض اینکه این فولدر جدید را اضافه می‌کنید می‌توانید پیش‌نمایشی از عکس‌های خود مشاهده کنید.

 

 

برای سامان دادن به عکس‌ها برای دانلودهای آتی از گوگل‌فوتوز باید همچنین فولدر اصلی را نیز که از قبل نامش را گوگل‌فوتوز گذاشتیم وارد کنید.

 

وقتی تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی از گوگل‌فوتوز با موفقیت به اپ فوتوز ویندوز 10 اضافه شدند می‌توانید بلافاصلهکار با آن‌ها را شروع کنید. اپ فوتوز بیشتر برای ویرایش ویدیوها معروف است زیرا مایکروسافت آن را به عنوان جایگزینی برای Windows Movie Maker معرفی کرده بود.

 

 منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.