۱۳۹۸/۱۲/۲۵ فناوری اطلاعات

کی بازار- هیچ می‌دانستید می‌توانید از Google Nest برای پیدا کردن گوشی‌تان استفاده کنید؟ فرقی ندارد چه نستی دارید؛ فقط کافیست آن را بدرستی راه‌اندازی کرده و فرمان درستی بدان بدهید. بدین‌ترتیب کاری می‌کند تا گوشی‌تان زنگ بخورد. حالا دیگر تنها باید دنبال صدای زنگ گوشی خود بگردید تا آن را پیدا نمایید. در ادامه با همراه شوید تا توضیح دهیم چطوربرای پیداکردن گوشی‌ می‌توان از Google Nest استفاده کرد.

راه‌اندازی گوشی اندرویدی

برای فعالسازی این قابلیت باید مطمئن شوید یک‌سری تنطیمات روشن است و سفارشی‌سازی دارد کار خود را درست انجام می‌دهد.

 

 

ابتدا، گوشی‌ای که سعی دارید پیدایش کنید باید به اینترنت وصل باشد؛ فرقی هم ندارد خطی یا وای‌فای. مادامی که گوگل نست بتواند از طریق اینترنت سیگنال ارسال کند این فرآیند کار خواهد کرد.

سپس مطمئن شوید قابلیت Find My Device فعال است. شما می‌توانید با رفتن به تنظیمات روی گوشی‌تان و بعد چک کردن Security و Find My Device این بررسی‌ها را انجام دهید. توجه کنید این قابلیت روشن شده باشد.

 

 

شاید دیگر خیلی وسواس‌گرایانه باشد اما بد نیست اگر چک کنید ببینید اکانت گوگل روی گوشی و نست‌تان یکی است یا نه. همچنین مطمئن شوید از گوگل‌پلی هم بخوبی می‌توانید استفاده کنید.

پیدا کردن گوشی اندرویدی با Google Nest

اگر تمام موارد بالا درست انجام شده بود، اکنون می‌توانید از Nest خود برای پیدا کردن گوشی‌تان استفاده کنید. برای انجام این کار Hey Google بگویید تا دستیار دیجیتال به کمکتان بیاید. وقتی گوگل درحال گوش دادن است بگویید Find my phone.

دستیار سپس مدل گوشی شما را جست‌وجو کرده و باری دیگر با شما چک می‌کند که اشتباهی صورت نگیرد. اگر گوشی، همان بود بگویید yes تا همانجا کاری کند گوشی‌تان زنگ بخورد (با آخرین حد ولوم صدا). حتی اگر گوشی روی حالت بی‌صدا و یا Do Not Disturb هم باشد این اتفاق خواهد افتاد.

راه‌اندازی گوشی

شاید تعجیب کنید که این قابلیت را می‌توان روی آیفون هم اجرا کرد؛ البته با کمی محدودیت. برای شروع باید آیفون خود را به اکانت گوگل وصل کنید.

شما می‌توانید این کار را با دسترسی به بخش Personal Info اکانت گوگل خود انجام داده و بعد Phones -> Add recovery phone را انتخاب کنید.

پیدا کردن آیفون با Google Nest

در این بخش می‌توانید از اقدامات اندرویدی فوق برای پیدا کردن آیفون خود استفاده کنید. فقط یادتان باشد اگر گوشی روی سایلنت باشد گوشی زنگ نخواهد خورد. در نتیجه، برای استفاده از این قابلیت توصیه می‌کنیم گوشی را در اوقاتی گوشی اوج فعالیت خود را دارد از حالت بی‌صدا درآورده تا صدای زنگش قابل شنیدن باشد.

 

 

پیدا کردن اسمارت‌فون‌ها با خانه‌های هوشمند

Google Nest خیلی کارها می‌تواند بکند اما شاید کمتر کسی بداند که اگر گوشی‌تان لای روکش مبل گیر کرده باشد گوگل نست می‌تواند پیدایش کند. حالا دیگر می‌دانید که حتی اگر گوشی آیفون هم باشد با استفاده از گوگل هابِ خود می‌توانید گوشی را راه‌اندازی کنید.

 

منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)، با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تا در چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.